دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

برندهاي مد استراليا در حال خريداران بين المللي هستند

۴۶ بازديد

در خارج از ايالات متحده ، خرده فروشي رونق دارد. در حقيقت ، پيش بيني مي شود فروش بين المللي خرده فروشي تا 2021 به 4.8 تريليون دلار برسد.
به طور خاص ، يك كشور رشد و گسترش سريع خرده فروشي را در صنعت پوشاك تجربه مي كند: استراليا.
در حال حاضر دهمين بازار بزرگ تجارت الكترونيك در جهان بر اساس سهم بازار 25.2 ميليارد دلاري (USD) پيش بيني شده براي سال 2021 ، خرده فروشان آنلاين استراليا شاهد رشد عمده هستند: فقط در صنعت مد ، پيش بيني مي شود خرده فروشان آنلاين مد استراليا با رشد 9.7 درصدي روبرو شوند. درآمد امسال
چرا؟
ديويد ويتكروفت ، CFO در Full Stack Financial ، مي گويد كه مارك هاي استراليا اين مزيت را دارند كه بايد بين المللي فكر كنند از بدو ورود (از آنجا كه در يك بازار كوچك راه اندازي مي شوند.) اگر مي خواهند به طور مؤثر مقياس كنند ، بايد ناچار شوند با خريداران بين المللي در خارج از كشور ارتباط برقرار كنيد.
اما اين همه چيز نيست. ويتكروفت همچنين توضيح داد كه استراليا هزينه ورودي بالاتري دارد (مانند دستمزدهاي بالاتر) ، كه مارك ها را مجبور به لاغر و كارآمد مي كند.
به اين موقعيت جغرافيايي و ضد فصلي كشور (كه آن را پيش از فصول در كشورهاي نيمكره شمالي قرار مي دهد) اضافه كنيد و اين واقعيت كه از نظر جمعيتي و مسافرتي آن يك گلدان ذوب آسيا ، اروپا و ايالات متحده است - و تعداد انگشت شماري داريد. مزاياي رقابتي
جايزه: هيچ مشكلي براي خريداران انگليسي زبان وجود ندارد.
Whitcroft گفت: "مارك هاي ميراث جهاني گشت و گذار كه از استراليا بيرون آمده اند ، و همچنين مارك هاي مد بالا مانند Zimmerman و Colette Dinnigan را فراموش نكنيد." "استراليا داراي قشر عظيمي از متخصصان است كه مي دانند چگونه مارك هاي موفقيت آميز پوشاك را راه اندازي و مقياس كنند."   SELSKABSKJOLER