مردم مي خواهند اين ارتباط را با چيزي تجربه كنند كه از يك مسير و داستان خوشحال مي شود. " مجموعه كوه هاي مدرن ، پرنعمت و پيروز ، كوهنوردي ، ملاقات ها-ادوارديان-جلسات-گل در عروسي وي متولد شد. او لباس هايي را براي عروس طراحي كرد كه حركت در آن آسان باشد ، به راحتي در آن رقصيد و زندگي در آن آسان باشد. نتيجه اين كار يك متوقف كننده نوعي پارچه ابريشمي بود - زنانه اما شل و ول ، ********ي اما كم رنگ. اين لباسي بود كه به صورت ضرب المثل ، هزار لباس به راه انداخت.
من و كوهن در خانه تابستاني خانوادگي او در واتريمل ، نيويورك هستيم كه وي با همكاري ميلر ، نيكلاس فوكت ، يك شام برگزار كرد. ساعت طلايي است و اين ملك در اواخر تابستان تابيده مي شود كه با نسيم ملايم و گرمي روبرو مي شود.
خانه ، جايي كه او تابستان هاي كودكي خود را گذراند و در آنجا ازدواج كرد ، خانه اي از قرن نوزدهم است كه در داخل يك باغچه نشسته و با باغ هاي كشور در حال چرخش ساخته شده است. باغباني كوچك با ديوارهاي متشكل از درهاي عتيقه فرانسوي با نقاشي كاملاً لايه برداري روبرو شده است. ريخته گري حاوي يكي از دو ميز شام در مهماني است و با ملافه هاي جديد در مجموعه LoveShackFancy تنظيم شده است. وسط گلهاي عجيب و غريب از گلهاي صورتي و غليظ گلهاي خاكي ، تابلوها را تزيين مي كنند و خاصيت آن را با بالش و پتوهاي بزرگ در چمنزارها براي شستشو پراكنده مي كنند. جادويي است
اين رويداد جلوه اي از كارهايي است كه كوهن با اين كار بي عيب و نقص انجام مي دهد - او بينايي كاملاً خاص از آنچه او منحرف نمي شود ، دارد ، تصويري كه او به هر جزئيات كوچك اجرا مي كند. به همين دليل است كه LoveShackFancy همان چيزي است كه مي كند ، زيرا او در هر لحظه لمسي نمي كند و به مصرف كنندگان خود فرصت مي دهد تا داستان خود را بگويند ، در حالي كه بخشي از كسي است كه او ايجاد كرده است.
اكنون كه گرد و غبار در هفته مد پاريس حل و فصل شده است ، اجازه دهيد نگاهي به مجموعه هايي بيندازيم كه به ما گفتگو كردند.
يكي از جذاب ترين نمايش هاي فصل ، نمايش هاي Dries Van Noten بود. وي براي فصل بهار 2020 با كريستين لاكرو ، كه پادشاه مد دهه 80 بود ، همكاري كرد. با پشت سر هم ساخته شده از طراحان كه از رنگ و چاپ نمي ترسند ، اين مجموعه بسيار غريب ، شاد و پر بار از ايده هاي خيالي بود.
كيسه و پرهاي ما وجود دارد كه ما با Lacroix به آنها ارتباط مي دهيم ، با اين حال اينها با دست ون ناتن تحريك مي شدند. پيراهن هاي پيراهن با شلوار پشمي و دامن هاي ابريشمي جفت شده بود ، وپوش هاي مخزن را با شلوار متناسب با بربي پوشيده مي كرد. پالتويي تكان دهنده صورتي به سبك اپراي پوشيده از بالاي شلوارهاي طلايي وجود داشت. و به عنوان يك فينال ، عروس در يك مخزن سفيد و شلوار جين زير لباس گازدار با اسپري هايي از جفت و پرهاي نامتقارن و پرهاي.
مجموعه Pierpoalo Piccioli براي والنتينو يك مطالعه استادانه در مهار ظريف بود. در حالي كه او بارها و بارها به ما نشان داده است كه چه كاري مي تواند با پارچه و تزئينات انجام دهد ، اما اين بار وقتي كه با تزئينات خود را از بين برد ، موفق ترين بود. در عوض ، او تصميم گرفت كه با پيراهن سفيد كاري را انجام دهد: تبديل آن به يقه بلوز پر از پر يا يك لباس هوشمند يا پيراهن با آستين هاي اغراق آميز و يا پايان دادن به دامن يقه دار و پرزدار پارچه اي. اين فقط عالي بود.
در گيتچي ، كلر وايت كلر بين مينيماليسم دهه 90 و اشكال دهه 70 كشتي گرفت. تعداد زيادي تكه متناسب از جمله لباس و دامن در چرم مجلل و يك كرم زرق و برق دار و براق بلند وجود دارد. اما معرفي ناگهاني چاپهاي گل مانند Liberty از طريق پيراهن هاي پيراهن و پيراهن هاي پيراهن يقه دار ، با قطعات مينيماليستي قوي تر كمي مخالف بود.
در سنت لورن ، نمايش نوري كه لباس رژه باند را باز كرد ، لباس هايي را كه مانند ساير مجموعه هاي گذشته پر شده بود ، پر از لباس هاي سبك دهقاني و لباس هاي كوتاه شيك بود. نعمت پس انداز ، اجتناب از نگاه توله ********ي بود كه نمايش را تعطيل كرد (البته كمي بيش از حد و بسيار خودسوز).
در سلين Hedi Slimane's ، باند فرودگاه مي توانست عاقبت نمايش مد Saint Laurent باشد زيرا همان لباس هاي دهقاني طلايي و چكمه هاي بلند زانو و كاپشن هاي آلوده 70 وجود داشت.
در Chanel ، انواع مجموعه هاي توئيت ، مجموعه اي ساخته شده اند كه شبيه يك پشت بام پاريسي است. اين لباس مي توانست از انرژي كمي بيشتري استفاده كند اما گمان مي كنم مشتري Chanel دوست دارد به آزمايش شده و تست شده بپيوندد.
سارا بارتون در الكساندر مك كوئين مجموعه اي را ارائه داد كه نشان مي داد يك ذهن خلاق مي تواند چه كاري انجام دهد. اكتشاف او در شكل و تركيب مواد ساخته شده براي مجموعه اي كه به زيبايي و ظرافت فانتزي مي پردازد.